O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

środa, 20 sierpnia 2008

Rospoczniącie.

Znowusz mam zapoczebowanie wkierunku publiczności.
Są pszemyślunki do ujaśnienia i nic nieporadzę. Ale nie będzie to jusz szołbiznes. Rzadne takie. Zato zwyczajne rozwagi o kulturze.

Kulturę to się pojmuje nawzglond i dywidłalnie. Bo gdysz dla jednych to nieczymanie łokci na stole a dla drugich to Bogu Sław Kaczyński (nie stej rodziny. Sprawdzałem).

Spowodu kultury wziołem ten wzur. Jest nazwyczaj w tworny.

Jak chodzi o kulturę to kiedyś miałem teleotbiornik. Było stego dobro, bo kulturę miałem za wymieżonym pilotem (taki rzart). Było jednak i zło. Jak tesz równiesz pot rarznienie nerwuw. Że ciongle nic niema i niema, ani natym kanale ani natym ani natym.
No chybaże wnocy. To nie było najźlejsze bo gdysz jestem insomikiem. Ale zamało.
Wdzień lekramowali niepoczebność.
Asz wkońcu teleotbiornik pierdyknoł namen. I teras szukam kultury dokoła. I ona wystempuje.

Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...