O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

środa, 22 października 2008

Pszygębjenie działa u twurczo.

Wruciła. Lecz na mje nie paczy. Nawet niedało sie ździeńdobrym. I chodzi szypkim krokiem. Czszy razy wyżucałem śmnieci to wjem.

Wienc wychodzi mi na podruż.

Klajm de mautin
Haj, haj to de skaj
Rocks hurt yor fit
Blad on rocks folink daun
Nails brouken
Blad on hands
Blisters on fit
and olsou blad on fit
Heeeeeeeeeeeee
Bat kalm on fejs
szszszszszszszszz

Yu ar on top of de world
Yu ar smol bat world is yors
Laf loudly, fil es master
Yu ar smol
Bat yu ar grejt
Yu ar brejw
Yu ar men
Raaaahaaaaaaaaaa

Jump daun
Not bi efrejd
Fil eir
Is ewryłer
Ander yu and in yu
Uooohaaaaaaaa

(ciszej) jeeeeeeeeeeeeee

Not be efrejd of rocks and stołns
Earth is mader
Yu and air ar szis kids
Be łan łidz air
Be łan łidz earth
Daj
Liw
Forewer fri


Kończą mi sie utwory. I ros zwendza mje poczebnoś słowna ot wewnecza. Chyba znowusz coś postanie...
Moje pszy puszce nie znaczy moje sondzenie było że koniec dla mje drogi poestwa.

Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...