O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

poniedziałek, 24 listopada 2014

Esoes.

Pisze ze zdywazdowania. Jak się dorwiłem do tableta w kiblu kwilowo. Szczejście że dawają tu fifi, że dochodzi a co na wet to i do kibla bes kabelka.
Zazwionskowałem się z osobą Chaliną, ktura poczontkowo okazała się czuła i rormalnie romandyczna. Lecz było to jeszcze w naszym kraju. Potym pchneła mię na posadę do stolicy do UNICESTWU. Że lubi dzieci i żeby nie było bjedy dzieciom oras nam. Potym to tylko Nowy Nju York, Brukselka, Warszawa. Bes opanientania.
Poczontowo się radowałem bogdysz Chalina pokazywała siebie ze strony nie doś romandycznej lecz i kurturarnie kretyniwnej a to dzisiej wardoś wew dzisiejszym śwjecie. W kułko mnie powtarzała że surzyła kiedyś u Masłomira Sroszka i s kurturą oras obyciem jest wielce optarta.

Teras karze mi łykać Forseks Maks arzebym srał piniendzmi bogdysz taka reklama jej się objawiła w Polskimbusie.

Jestem chuczszy jak grupszy i wogle nie wjem w kturą strone. Jak ktoś wje kerunek to niech powje.
(Mnieszkanie na Orunji pszepadło w kturejś torepce u Chaliny, nie wjem wew kturej. Ma i posiada ogrom torebek, bogdysz pszebywają one jej pasją zaras pszet obuwjem norznym).




Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...