O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

czwartek, 4 września 2008

Kiszoj.

Noc trudna. Wierconca. Taka najźlejsza. Bo sie nieda lerzeć i roswarzać. Lecz jes krencenie i złe otychanie.
Obejżałem sie za spokojem. Lecz go nie sastałem. Noto wyruszyłem po pszyjemne oczucia. Rzeby mi byly kołysańką. Wziełem japko jak lubie i poszłem wnoc.
Szłem i szłem asz napotkałem zapachnienie. Siadłem na ławce za piekarnią. Tam był spokuj. Gryzłem japko twarde asz bolało miendzy zemby. Taki bul łaskotliwy. Pszyjemny asz. Szoczyszte i słotkie. Noc jesieniowa jusz se sześkim chłotem. Ale chlep pachnoł ciepło. I do japka wsamras.
Ot tego chlepa pszyszet mi do głowy dziatek. Ktury uczył mię miasta. Chociłem jego druszkami jusz bes okryzka. Miałem wsobie japko i chlep i dziatka i spokuj.
Wruciłem i nato znalazłem śliniaka. I inego dziatka. Bende do nich czasem zaglondał.
A teras jusz wrucił muj sen marno strawny. Noto ide.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

a dzis lepiej?
pomyslec, ze niektorzy wstaja o tej godzinie o ktorej ja klade sie spac.
moze kiedys uda sie mi klasc w nocy a nie nad ranem.

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...