O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

poniedziałek, 15 września 2008

Poraszka

Narpiew zaczne ot kultury rzeby opanować wurstancję.
Jakchodzi o kulture to nie otbyłem kącertu.
Napotkałem tego profesora ot bełinguw co sie zna na muzyce powagi. Otbył ten kącert i zachwalił. Lecz dożekł że dla mie mukby być cienszki. Spowodu śpjewu soluwkowego w jenzyku niemjeckim. Bo jeszcze zamało mam ozwojenia sbarokiem. Na dotadek faceci śpjewają na piskliwo. Niektuży.
Kącertu nie otbyłem gdysz poniewasz bo zaprosiłem Palłę. I nato wszet jej nażyczony. Się nim okazał w chwili pszylutowania mi. Zostałem śrut proszkuw do pralki a ona otfruneła sjego Ałdi. Snim. Mega bupkiem.
A Wensiorkowej asz złoty zomb łyskał. Tak się zrechociła.

Mjałem wurstancję i pszylutowanie noto się nie nadałem do kultury. Te komurki ot nerwuw wybuchały mi jak w Zburzaczu Charderuw. Asz posuchałem Fleji.


Wtęczas nastompił spokuj. I zdecydowalność. Bojak Palła jes jak sondze to szkoda jej na bupka. Aja mam cierpliwoś. I wjem na co paczy kobjeta. Jak pływałem pot jednym Grekiem w 2003 to mjeliśmy takiego mekanika starszego. I Czeci sie go pyta co masz takie czyste rence jak robisz w marinolu i tych inych smarowidłach ot silnika. A nato mekanik że czyste i pachnonce nadotadek. Jaki obuwje. Bo nigdy niewjesz kiedy morzesz zapoznać miłoś rzycia. A one szyskie narpiew na rence a zaras nabuty. I mjał naszykowniejsze skażdego portu.

Otej chwili mam terade w pamnieńci. Palła jesze niepszegrana.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Będzie dobrz.

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...