O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

sobota, 20 września 2008

Kto ma owce ten ma cochce

Chorche Raul pojechał do Bieszaduw. Ta dziewczyna co ją wygrałem wkarty kedyś i otratowałem ot stoczenia jusz go pożuciła. Lecznie poszła nadno. Tylko swoja drogą wyprowadzona na ludzi. Mjała doś merynosuw.
A Chorche Raul ma doś Kraju Baskuw. Jego sonsiad wieku lat szternaście poszczelił sie w szyje ot samodziału ojca co kąbinuje z ETA.
Chorche Raul pszyjechał i żekł. Jak Polaki mogą ot byka w enczieros zginać to ja będe owce w Polskim kraju uprawiał.
Chorche Raul wzioł się za kordero degrisante aja za pompkowanie madrasa. Bo gdysz niemam łużka dla gości.
Styskusji wyszło na Bieszady. Totesz tam wystartował.
Nie wyczyma bes Nawary. Tojego pszydział. Ciongle tulra go w śwjat i ciongle powraca. Jak jojo. Jak ja.
Palłi jak dotond nie dało się zapoznać. Wcionż podrużuje z Ałdim. Nie dopuszam do siebie opsesji. Lecz mam myśl o niej nołstop. Noto jeszcze poczekam.





Aglicy ot Arktanktyki wybrali chinowego inrzyniera chydrałliki. Da im orurowanie skałczuku i sie poznają. Lecz wtedy bendzie zbyt zapuźno. Pan Boraks będzie zajenty. Raczej.

Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...