O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

czwartek, 25 września 2008

Hazart nieotpłaca.

Niepalę. I pompkuję wkarzde rano. Spowodu że niepalę postawiłem tyle co dwie paczki fajrantuw na Czelsi. Wtamtą niedzielę. Noi umoczyłem.
Poszłem do lokalu do dostempu do teleotbiornika.
Zakalkulwałem że jak w Menczesterze wszystkich skontuzjowało w coś ściała to nie ma szans. A niekupją nowych bo wszysko wydali na starych skontuzjowanych. Czelsi tesz nato wpadli. I pożucili bramkę dla tego Parka ze Sełulu. Noto Park do niej kopnoł. Bo poto pszyszet. A niekturzy umoczyli.
Wtęczas Czelsi wpadli nato, żeby jednak zagrać.I dobże. Szkoda że zbyt zapuźno. Alenie. Wtedy jeszcze mjeli umie szanse.
Poniewasz Czerwone Djabły nie mjeli siły ani kącepcji ani formy. Nato wszet Ronaldo i troche sie krencił w kułko. Nawet chciał szczelić jakegoś gola. Lecz Runi mu nie pomuk. Wienc zaczeła do mie dochodzić nadzieja. Ajusz wogle jak Lampart dał Samolonowi na guwke a Samolon wyruwnał.
Nareście sendzia nasam koniec gwiznoł rzeby szczelać wolny azaraz że koniec. I Czelsi nie zdonrzyli. Nobo kto by zdonrzył? Noi umoczyłem.

Potem poszłem na film o Zochanie. Zatyle co cztery paczki fajrantuw. Lecz chodziło o niedziele. Wyobrarzałem sobie że ide z Palłą. Iże kupujemy kopkorn. Jak się ze mną zgodzi do kina to kupie kopkorn. Zapewniam.
Zochan był super. Ani troche niepatyczkował się swrogami a bardzo durzo z bapkami. Wcionrz.
Lecz się niezadziwjam gdysz mjał sprawność w całym organiźmnieniu. Iznał się na fryzowaniu. Jedno co bym niechciał to tego spuchnienia wkroku. Pszy spodniach z wenżowej skury to nie morzliwe.
No się uśmiałem. Rzartowny film. Pszypominał mi ksieńcia w Nowym Jorku i Taksi i Rokiego i inne filmy co jelubie. I oczszymał miłoś rzycia. Wienc wszysko jes morzliwe.
Sfilmu tesz wjem ze numer do Iranu jes strasznie dugi. Nikby tego niespamientał. Totesz chyba niktam nie zwoni.

Jeszcze co mie z bulwę sylwestrowało. Pan Wiktor Lekowicz z Radja Numer Czszy powjedział rano że mamy najwiencej wengla ze śwjata. Niepomierny ogrom. Lecz nikomu sie niechce naprawić wydobywania. Tylko kupują i kupują ześwjata. I śwjatło podrorzeje. Bonie mamy wengla nawieszchu tylko wpodziemi. Stęple sie wywrucą. Ślonsk wpadnie w czarną dziure. Wszyskie ślonskie domy i Chanysy gurniki. I Kazimiesz Kuc nakoniec.
Jak jusz wezną pieniondze od dobrobytuw Esbe to niech dają na jakołś kopalnie do naprawy. Muwili że 650 miljonuw wroku. Noto na stęple chyba styknie, nie?

Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...