O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

piątek, 26 września 2008

Rankowe powiecze było mrożonce. Lecz itak wybjegłem na dżogink. Pszebiegłem tusz obok Palłi jak roseśmniana opuszała Ałdiego. Tymon & Transistors - Widzialem Cie Nawet mie niedojżała. Cusz. Popendziłem jak szalony. Weznę ją na pszyjazdną obojetnoś. Obojetnie poszłem myć muj wóz.
Ktury zakupiłem jak chciałem. I się okazało że dobry wybur. Bo taki oto model identiko był lekramowany pszet Zochanem. Wiśnia mat.


Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...