O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

wtorek, 9 września 2008

Czy pszes Artanktykę to na skruty?

Szejś godzin twożyłem siwika. Ale niechodzi o Chonde leczo rzyciobrys. W opcym jenzyku agielskim.
Zakusiłem się na jedne ogłoszenie o chydrałliku. Choć ja wiencej na kargu robiłem to i rury niesą mi opce.
Moje krwinki i te drugie białe poczuły zw. Bo oto na Ptakowej Wyspje na Artanktyce pierdyka uczonym centralne. Spowodu zamrozu. Rosgryzłem problem i sie zreprezentowałem w siwiku. Morze do nich pszemuwi.
Nie spływalem musz południowych tak bardzo na Południu. I lubje pińgwiny. Pszemożnie.
I jeszcze chcą rzeby gotował. Noto mie mają stodadkową kożyścią.
Ala mje to wtedy tak: 22 tysionce kłidsów narocznie, wikt end obierunek, no i dach. Nie wjem tylko czym izolowany.
Zamenciło mi to. Botak: foswagen golf na oku. Morzliwa szansa na zapoznanie sie z kobjetą mażeń. I muwiłem sobie osiońć Boraks. Nienoś sie po śwjecie. To niezazdrowe. Ajusz mje ciongnie.
Czekam na otpowieć (ansłe). Puki co. Wreście sie wyjawi.

Zinej beczki totak. Muwił mi brat że Briks co pszegrał ze Sutanem nie chce iść do ringu z Gołotą Andżejem. Zigi ot Gołoty tesz muwi że nik Andżeja nie chce. Żemorze ten amorze ten. Lecz żanego niema. Puki co.
To niech Andżej zrobi jak w Rokim Balbole. Zawyzwie amatora spszet miasta rzeby mu skopał tyłek co siedzi na miljonach. Bo nie czeba siedzieć tylko terningować. Jakto czyni ten chłopak spszet miasta.
W sprawje Rokiego to mam za duży bżuch. Wpasie dokoła. Poczebna bendzie pszebieszka świtowa zrana. Tylko poczebne schotki.


Acha. I fajranty tesz pożuciłem.
Gdysz poniewarz jak zakupiłem je dziś zrana w sklepiku Wensiorkowej to pszytyknelo do moich oczuw popaczenie ot Palłi. Że nielubi kopciuchuw. Noto pożuciłem. Otbuduje wydolnoś. Aco ja sie bende z rakietami na Artanktyke woził? Zresztą? I do kobjety lepsza droga. Tendy.

Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...