O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

piątek, 17 października 2008

Gżomkie udeżenie spenknientego serca

Palła ot maszerowała zez Damjanem we środe w kierunku Ałdjego. Wzakrutkim spudniku.
Dotont jej nie napotkałem.
Morze czas wyruszyć w podruż. Lecz niechce umknieńcia warzności z pod boku.
Stwożyłem utwur kiedyś tam. Lecz tylko słownie. Zapragnołem go usłyszeć dziś w jakejś wersji mocy.

Łos gerl in New Orlinz
Szi łos puur and sed
Mama tel to szi yu ar stjupid not go to skul
Yu beter work witz yor bady
Szis bady łos pritti
Szis face łos pritti tu
Szis hair łos long and pritti and light
Bat szi smile sed sed smile
Szi become dancer in najtklap
Łidzałt bra only pants on szis
Łan day come old fat men
Hi tel to szi come łidz mi
Aj be yor papa
But not
Hi tejk szi tu the motel baj the hajłej
Hi pej macz maney to szi
Nał szi is rich
Hev maney for evryfink
But love is notforseil
Oł yes, love is notforseil
Szi smile sed sed smile
Bat yu si tear in szis aj
Yu dont noł szis tru acziczjud
Tis is end of story
ebaut gerl in New Orlinz

Radjo Numer Czy zapuściło utwur zatytłany Flaczki Zakszajskie Blus. Rozboliły mnie zemby. Cała szczenka.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Czasami kończy się utratą zęba.
Niestety :-)

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...