O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

wtorek, 7 października 2008

Pszyszet do mie Czarniecki z winiakiem żeby żone wziońć ze śpitala. Czarniecka urodziła mu czeciego chłopaka. Kazik mu dali. Czarnieckie są cyklistami. Lecz osesek nie dostosowany do rowera. Puki co. Noto pojechaliśmy.
Fajny ten mały. Ma mondrość w nosie. Jakby Żymską. Woczach niedoszczegłem bo mu zaszły taką dziecką ropką.
Stara Czarniecka co pilnowała tych wienkszych chłopakuw kazała mi na rosuł zostać. Z kluskami sama robiła. Czekałem na rosuł. Chłopaki muwili o Kubicy a ja o Nikim Lałdzie.
Paczyłem na nich ot tej miski z rosołem. Sie nie kucą. Dziecki wychowane brata w głowe całowali. Jakby śwjenta rodzina. Tylko bes tej arłeoli. Zwykli. Noi kluski zagrubo krojone. Morze starej Czarnieckiej czeba szkła odnowić. Albo tempe noże. Zajże jutro i sie zobaczy.



Jak wracałem to Palła nosiła kartony. Sdostawczenia towaru na zaplecz. To muwie pomoge. Staneła wtęczas i tak sie wjerciła. O małe pytała czy zdrowe i wogle. Asz nareście muwi że spszeproszeniem zato pszylutowanie ot Damjana. Że on taki porywający. Noto muwię że widać kocha swoją kobite. Lecz w garle mjałem coś jak pampucha.
Tak dostawczaliśmy i dostawczaliśmy ten towar. Asz Palła muwi że Wagleskie grają w klubie w Gdyni. A jaże grali. Aona że Damjan niedał zgody na pujście i ona zapomjała asz do teras.
Noto jej opowjedziałem jak grali bo tam byłem. Fajnie grali. Wszyskie kawałki jej opowjedziałem. Oprucz z ciongać majty. Żeby niepomyślała że wulgatyzuje w kierunku do jej osoby.
Nie doszczegłem piersionka ot zarenczenia sie.
Zdekatyzuje jej jeden utwur. Niejes on stego kącertu. Lecz pasuje.




Palła u lwjelbiała Pola Niumana.

Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...