O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

sobota, 13 grudnia 2008

Pukt Czszeci

Pukt Czszeci dotyczy się do Radja Numer Czszy. Dokturego mam skond rowersje. Bo ras jedzie fajnie aras zupełnienie. Lecz dobże uczynili że udzielili tego magla Wagleskim. Lubje posuchać wjeczorowa porą jak tak do siebie szemerkują. Wew torki. Lubje jak Pana Mana z rana. Tylko że wew czwarki.
Noto wew tym magielu tata muwi do syna, że ciongle chodzi w dresie. Jak w rormalnej rodzinie. Apotem to muwią tylko o muzykach. A czasem muwią nektoty. Tata muwi wiencej nektot bo dużej rzyje i ma wieńkszą rzyciową doświaczczalność. Chodzi wtym tesz o napotykanie ludzi pszes wieki. Ras było o rege. I tata Bartka Fisza zapuścił taki kawałek ot Redjo Heduw. Jeden smoich naljepszych. Karmapolis. Na rege pszedrobiony. Polubiłem tą pszerupke.
Wew ten wtorek co był dotyłu Fisz zapuszczał rużne wikińskie. Skrajuw z Kandynawji. Pieńknie i nieże tylko Bjork czy Sigurosy czy Leningrat Cowbojs. Niepamjętam jedynie ich nazwań.
A tata dawał polskie. Ito jes bardzo dobre na wieczur dla insomnika. Morzna mysleć o źwieńkach jak niemorzna spać. Lubje Wagle bo niegwiazdorkują.

Pod choinke naśwjonteczną tobym chciał Hevi Metal. Sucham jakieś źwieńki ot nalezione wnecie i rosmyślunkuje o Palłi.
Lubje kawałek porzyczony ot Panajanerki.



Co nielubje w Radju Numer Czszy toże popsuli piosękę o karpju. Piersza była serio fajna. Awtej tylko morze zezwrotka. A jusz muzyke mi czuć za mocno ot Turnała. Karpja w galarecie sturnała to ja nie kupie. Moge posłać esa na dom dziecka. Cotototak.

Ide zarobić na piernik. Bratowa mi zaleciła. Miałem zarobić w nocy bo jak jes pełnia to sen nie natchodzi oczym niema mowy. Lecz nic stego. Zazwoniła Ewelina. Z osiemnaski kolegi. Że jes dodupy i wszysy sie uchlali. A matka myśli że Ewelina u kolerzanki śpi jak nie winiontko. Mrus niemrus czszeba było jechać. O drugiej pot stawilem ją pot dżwi. Lecz czszeba sie rozmuwić. Jes zamała na takie charcunki.

Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...