O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

piątek, 12 grudnia 2008

Pukt Drugi

Poszłem do kina znowusz. Bo dawno mineło zanim byłem w tedy. Pokazało się na to że muj wybur pat na podobny jak o Zochanie. Co w tedy. Lecz nieśmjechowo. Film o sieci kłamstowej rerzyserował znany mi ot Opcego Ridlek Skot. Pszez dwa t. Skott. Dodatkowo grało dwuch znajomych. Zgrubaskowany Gladjator jak ruwniesz Leonart Dikarpjo. A reszta to grali teroryści.
W barze typu pab widziałem w teleotbiorniku wypowieć Kaloriny Korwiny Pjotroskiej. Ktura wypowjeciała że nie należy sporzytkowywać kopkornu poczczas wyświecania filmu. Bogdysz nie morzna ronić uwagi na te kuleczki z białą jakby gompką i kole. Wszyskie zmysły nakierować na film. Spowodu by niepobłondzenia. Zastosunkowałem sie do porady lecz na nic.
Szpieguw zawut jes by kłamać. Ridlek Skott raczej nieotkrył Ameryki. Ani nawet Bliskiego Swchodu. Durzo ganiania i wybuchuw to wjadomo że dobrze sobje poradzili. Pszes dwie godziny boli tyłek. Inawet siku nie morzna bo pani Kalorina muwiła rzeby nie spuszać zoka na Dikarpjo.
Narbajdziej podobała mi sie ostatnia scena. Jak kamera spusza zoka na Dikarpjo. Tak sie otsuwa do nieba otsuwa otsuwa, asz w reszcie widać domeczki ze sputnika i niewjadomo czyto plan Lądynu czy czego. Wjadomo że Dikarpjo tam pozostał jusz niejako szpiek. Lecz w szansie na kierunek do miłości rzycia. Niech tylko uwarza na kłamanie. Bo w małżonkostwje nie popłaca.

Drugi film to widziałem na diwidi. Sebek pszyszet do oglondania. Zaporzyczył się ot kolegi. Na ten ras to film Troja. W sieci Troji. Uwionzłem wtym filmie. Obglondnołem bo sie namuwiliśmy ze Sebkiem jeszcze tydzień dotyłu. I zakupiłem cipsy i kole bo Kalorina Korwina Pjotroska nic niemuwiła. Że niemorzna. W sieci Troji sie zaplontał Brat Pit. Miał zesuniente ściała wszyskie włoski i był czymś posmarowany jak bapka. Widziałem że wszeńdzie bo zawsze pokazywali jak śpi nagolasa. Sebek czekał na Orlandobluma. Po filmie zdjoł plakat z Le Golasem ze ściany.
Wszysy grali jak w jasełkach za miljart dolkuw.
Poszukałem co muwi nato Frencz i Sonders. Muwią oto to:



I to:



Wjeńcej nieczszeba widzieć. Jakby wszkole kazali. Czy coś.

Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...