O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

sobota, 21 marca 2009

Wjosna nie jes zazrosna.

Okno wreście rozwarte
Firanka faluje wieczykiem
Wjosno skont sie wziełas na mej poduszce
Czuje twuj otdech na twarzy

Cicho wstane by cie nie ocknonć
Zapaże kawy dzbanek penkaty
Nabjeram pełne puca tej woni
I wypełniam się po bżegi
Powieczem pachnoncym świergotem ptaszka,
Kawą spul Brazylji,
I jeszcze coś wtym zapachu?
To ty, wstalas, wjem to
Lecz nie otwrucę głowy
By nie spłoszyć cię
Wjosno
Dziewczyno
Moja
Tylko bende pszerzywał
Twe włosy gilgające mie w muj kark
Kark skturego stronciłem wczoraj zime.

Palłi nieujżałem dwa tygodnie asz wczoraj. Lecz narpiew Wensiorkowa szpszedawała mi otkamnieniacz do czajnika. Była do podejżenia upszejma. Stosowała wyrarzenia jak sużę panu, oczywiście proszę pana żę dyskontuję takimż to śrotkiem, czy nie poszukałby pan pieńć grosiczkuw? szalenie jestem zobozwionzana. Itak dalej stego rodzaju. Co się okazało że Palła zaczeła sie prowadzać z innektłalistą s uniserwitetu. Razem siedzieli na zapleczu asz wyszli. Ma wszysko co czszeba dla innektłalisty. Okuraly, kurtkę Alpinus, plecak skomputerem i buty do chodzenia pogurach. Nawypadek gdyby nagle napotkał w mieście gure. Wtęczas mukby nanią wejść niepszerywajonc swojej innektłalności szukaniem własciwej odzierzy dla nug.
Wensiorkowa zwonchała szanse na wespieńcie sie wyrzej po drabinie społeczejstwa.
Zadziwiłem sie że mię to nieopchodzi. Ot razu mam lekciejsze nogi. W butach rokenrolowych zresztą.
Pujde do kina.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

jak najbardziej wiosenny wiersz. ostatnia linijka bardzo mi sie spodobala.

ciekawe czy ten inteligent to tylko z wygladu, trzeba poczekac az sie odezwie:-)

Brittabella pisze...

A na co do kina poszedłeś? W sensie, że na jaki film :)

BORAKS pisze...

Poszłem na choror dla dzieci. Zamias na Zapaśnika.

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...