O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

poniedziałek, 23 marca 2009

W niedzielę lubie spokuj.

Wdniu pszeczworajszym miałem zobaczyć Zapaśnika jak się pszemienił Miki Rurka z pijaka w aktora. Lecz napotkałem w drodze Eweline i Sebka. I Ewelina muwi żeby na Kolarine. Sebek ją wyśmniał. Że to dla dzieci. Nato sobje pszywjodłem do pamnieńci że ten film zrobił gość ot Najtmer Bifo Krysmys zwany Chenry Selik. I dożekłem że idziemy bes gadania. Czasem tak czszeba troche surowjej wew tonancji.
Nadodatek film był w Czszyde do obglondania w okuralach. Wienc jak się wbijała igła wew dziurke guzikową to wprosto do kazdego muzgu.
Narpiew było gadanie dzieci i śmiechy dzieci. Potem były płakania dzieci. A potem było wychodzenie dzieci skina z rodzicami w nargojszym momęcie. Co uwarzam jes błont. Bo te dzieci nigdy sie niedowiedzą że ta chistorja skończy sie dobże. Zostaną do końca rzycia z nastraszniejszym momentem. I nieuwieżą rodzicom że dobże.
A choror był straszny. A narbajdziej dla dziewczynek.
Bogdysz straszył tym co dzieci wiedzą że musi być bespieczne. Jak napszykłat lalka. A pszes oczy lalki człowieka morze opserwować wiedźma. I morze dostać infromacje jak sie do człowieka dobrać. Napszykład pszes udawanie rodzica. Tylkorze lepszego. Coma czas i uśmiech.
Wdodatku straszne rzeczy moga sie dziać spowodu dziecka. Jego chciwości napszykład. Z resztą to jusz wszyscy wiedzą ot Jasia i Małgosi.
Ewelina muwi że ksionszka jest superekstra. Napisał ją Nil Dżajman.



W niedzielę jak szmarzyłem naleśniki zastukała Ewelina. Wsprawje naleśnikuw co pachniły na całej klacce. Jeszcze Sebka dociongneła. Ewelina zakolorowała włosy na czarne z granatowym po filmie. Matka na nią nawrzeszczała bo u ich w rodzie mają tradycje blądu. Ojciec niezwrucił uwagi. Niedoszczeg i jusz.
Jedliśmy naleśniki z wyciońgnientymi nogami na kuchnie. Z drzemem. Załonczyłem Metalikę. Lecz nienową płyte a Master of Papets. Tak mię wzieło po tym chororze. A te smarki nie słyszeli o Metalice. Potem Sebek uczył Eweline bekać po naleśnikach.
A potem zapytał czy chlajstwo jes dziedziczne. Niewjedziałem zadobże. Otżekłem że niesondze. Chybarze wgłowje. Nojak się człowiek ot dziecka nauczy do głowy jakiegoś rzycia to jak ma znać inne? Muwie Sebek jak nie wiesz co robić to ić do kina. Luptesz pokop wpiłę. Sebek muwi że jego nieciońgnie do chlajstwa lecz sie pjetra że go pociońgnie.
Zapażyłem cherbaty i dalej tak siedzieliśmy do objadu.

7 komentarzy:

Enzowy pisze...

W drugiej polowie maja sie przenosze, lęk mam tylko o to czy znajde tam takiego przyjaciela jakim teraz jest Wolf.Ponoc przyjaciol mozna znalezc wszedzie i w kazdym momencie swego zycia. Sie to okaze. I czy przyjazn z Wolfem przetrwa?

A Koni mnie tak socjologicznie zainteresowala,zakochany to chyba jeszcze nie bylem..

Ciekawe kto siedzi w srodku mojego rekina, czy tez misia..

Anonimowy pisze...

Niech się Sebek nie zamartwia, przykład z domu może go skutecznie odciągać od pijaństwa. I ten strach co ma również.

A pierwszy naleśnik wychodzi Ci zawsze dobrze?

BORAKS pisze...

Enzo czejś. Nowjesz. Jak siedzi to niewjadomo czy lubi wypranie. Lepiej prać.

eM czejś. Nigdy niewychodzi dobże.
Mam nadzieje że Sebek pozostanie wstanie otstraszenia.

Anonimowy pisze...

Boraks i M. !
pierwszy naleśnik nigdy nie wychodzi dobrze jeśli patelnia jest za słabo rozgrzana :-)

cieszę się, że Ci się podobał mój wiersz :-)

Anonimowy pisze...

Emma, to chyba musze przyjsc na nauke do Ciebie:-)
ale przyznam, ze taki nieudany zawsze sama pozeram i nikt wiecej go nie widzi.

Boraks, jak Sebek ma czym mysli zajac, to bedzie dobrze. wiadomo, ze najgorszym doradca jest nuda.

Anonimowy pisze...

M. - zapraszam! usmażę więcej :-)

Enzowy pisze...

Dziewczynka Matylda potem stala sie kochanka, a nawet zona krola, byl o tym dlugi film i gruba ksiazka. Miala siostre blond Scarlett. Siostra tez byla kochanka tego krola, ale wczesniej. Taka opowiesc o ludzkich intrygach, tak w skrocie Ci to opisuje.
Przyj(e)dz na swinki do nas.Zrobimy je wtedy specjalnie dla Ciebie.

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...