O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

sobota, 4 kwietnia 2009

Znowusz okna.

Profesor ot bełinguw się miga ot okien umywania i pszyszet mi tu marudzić o krengozdupie jak myłem swoje. Siedział całe dopołudnia wew fotelu i pokazywał mi gdzie jeszcze domyć bo mam smugi. By mu nieposzkodziło trochę ruchu. Marudzi tesz na profesorową żonę. Że otszymała otpał w kierunku na Obanową Miszel. Całe dnie leży na solarisie, włosy dała sobie na czarno zrobić i ledwo co nadonrza za trędami mody. Swendzi mię w kierunku na podrusz jak tego sucham. Lecz naldalej do Supska na świenta. Puki co.
Dziś załoncze sjutuba kąplet filmikuw i napale szwieczek dla jednej bapki co mię naljepiej zna. Chyba. Rzeby miała na swoje nastrojenie.







1 komentarz:

M. pisze...

szok z tymi oknami

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...