O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

wtorek, 29 września 2009

A Kubica na szternastym.

Wszeńdzie wyścik. Roleal sciała że bapki bendą miały skure lepszą o czszynaście procentuw, a jogurtowe picie poprawi zamniane materji na osiędziesiont procentuw. Jak bapka beńdzie piła dwa tygodnie. Irena Zendlerowa uratowała dwa razy tyle ludzi co Szindler, a prezydęt zna sprawe i żarzuca że pszestęstwo rerzysera Romana Pe nie było najpieńkniejsze. Jakby było to jakieś najpieńkniejsze pszestęstwo to morze i by był Oreł Biały na klapę, a tak to prezydęt musi sie zastanowić co to wszysko oznacza. Słyszałem jak sie źwieżył do redaktora, że z Amerykajskimi właccami jest piekielnie trudno. Ma doświaczczenie skoro na obiedzie u Obany muk tylko powiedzieć że nie dostał sadyswakcji ani tarczy i jusz czszeba było o Bliskim Schodzie gadać.
Bratowa sie wyścigiwa z młutką zinternetu na kilogramy i tesz do solarisa biega. Pytała mię telefonem czy ma zrobić sobie paznokcie z ozdobnieniem.
Sebek od polekcjach lata na siłke bo ma nową w klasie. Ewelina mi muwiła. Pszyszła na ponczki po objedzie.
Profesorowe małyżonki chyba zmądżały jedynie. Udali sie do Cicho Cinka. Na rekąwalesencję. Profesorowej siadło serce na bierzni elektrycznej. A profesor poparzył sie na solarisie. Ewelina mi muwiła.

Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...