O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

czwartek, 1 października 2009

Czszeba nabyć osobisty teleotbiornik.

Sie pokazało na awarje systemoską w robocie i zwonili żebym nieszet. To zostałem. Asz tu stukanie do dżwi ato profesor. Powiedział profesorowej że na naradzenie musi zajechać. I uciek z Cicho Cinka. Roschodziło mu sie o siatkuwke. Muwi choć Boraks jak jusz jesteś nazat. Poszłem z litrem wina domowego wtedy, cojego dostałem ot znajomka.
Uradowało mię to bogdysz postało jakieś zajeńcie na wieczur a po nastempne chodziło mi tesz o mecz Seltika z Rapidem.
Jusz niepaniętałem jak sie obglonda sprofesorem. Ciongle gadał skargi na profesorową i pszełonczał raz na siatke ras na noge. Muwił no to jak tam Boraks wtej Katalonji a zaras gadał jak pszependził dwa lata w Barselunie i zaczynał śpiewać Elsegadors i ktura siatkuwka ma fajny tyłek.
Conawarzniejsze nasze siatkuwki wygrali z Burgarią.
Seltik z Rapidem no niestety. Durzo było chałasu że butelki bendą latać. Tesz była mowa że Wniedejczyki ustroja sie na czerwono dla podkurwienia Glesgoł. Lecz spenkali i włorzyli niebjeskie majtki.
Bojsi niedali popisu. Boruc popuścił gola na dziędobry. No potem pszyznaje, Doper sie zgapił i podał Makdonaldowi do wyruwnania. Boruc jusz potem sie spisywał i pewnie dalej benda go chcieli w Seltiku. Lecz cusz stego jeśli sie spoczywa otspodu tabeli. Remis i nuda. Siatkuwki wiencej emocjunku oferowały. Wyglond tesz miały ładniejszy.
Pszykryłem profesora kocem bo kimnoł na końcuwce i poszłem. Teras to pisze a sen na mię pogardza. Wolę robić wnocy.

Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...