O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

poniedziałek, 18 stycznia 2010

Chumanitarys

Wydażają sie rużne sprawy małej lub cieńszkiej wagi. Profesorowa powołała akcje zapomogi dla Chaiti i pszes łiked mieliśmy wystempy na ulicy jak i zbiurke finansową. Bizmesmenowa komurkowa z listystowała swoje latowe suknie. Zapowiedziała rosbuduwke garneroby i zakup zimowych strojuw na okazje. Płakała troche spowodu spatku wartości, że najwiencej za suknie dała Rospur Edyta z drugiego podwurka, a bylo to szterdzieści pieńć złotych. Profesorowa miała sprawe w renkach i muwiła durzymi słowami o celu. Wtęczas bizmesmenowa poczuła sie ksienrzną Di i ozyskała dume we fuczsze.
Nowy sonsiat podbił rekort pszysiaduw w mniejscu publicznym. Wensiorkowa otdała na cel po zydlu ot każdego kila proszku Chajzera a także po zydlu od każdych osiem rolek.
Sebek wykonał taniec brejdens w zaspie ze śniegu. Ewelina zaśpiewała beskapella Widziałam anioła cierń. Małe ot Czarnieckich zerzarli całe ciastka co babka napiekła na szpszedanie.
Jeszcze był sukces że profesor wyszet sdomoswa. Anawet co to chodził stacą. Bogdysz ostatnio niewybywał. Cosie o bawjałem stał sie wyzwawcą Tefałen24. Ślepi w teleotbiornik jak pszeklenty i co chwila leci ośnierzać parapet mniotełką przez luwcik. W jednym mniejscu nie ośnierza żeby muk mieżyć poziom dopadu zobawy pszet klenską rzywiołu. Zakupił ciepłe opony. Choć nieposiada pojazdu prucz roweru we wuskowni. Opkreńcił rury starymi szmatami żeby niezamarźli. Zamuwił na alegrze obuwie pełne mębran na wypadek wyjścia sdomoswa. Lecz nie wychodził ot świont.
Oceniam dobże łikęd spowoduw światowych.
Z mojich powoduw oceniam go na niezadobże. Morze o tym napisze jak powruce bo teras mam ruch na monitorniku.

2 komentarze:

OTU pisze...

aż mnie się słabo zrobiło, żeby wziąć udział także w zbiurce ale tylko ubrałem się w serduszko na cele orkiestrowe za dwa złote dostałem trzy serduszka taki zrobiłem interes i jedno przykleiłem publicznie aczkolwiek łubudu w haiti to poważniejsza sprawa żeby się wypowiadać ad hoc:)

BORAKS pisze...

Bizmesmen komurkowy nacelował na dobrą czynnoś swuj KuSiedem. Nacelowaniem było uzdostompienie do zwiedzania dla dzieciakuw z ulicy w godzinach 12:00-12:15 w sobote co była.
Małe ot Czarnieckich zakruszyli mu opkruszkami całe siedziska skurzanne jak opklejali lusterko steczne serduszkami ot Ośwaka.
Bizmesmen skrucił zwiedzanie do 12:05. Dalszą sobote powsieńcił na zmycie Kubusiapleja ze szyby spszotku.
Niejes załatwe pozostać filionstropem.

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...