O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

poniedziałek, 1 lipca 2013

Krysys męczyzny śretniego.

Rzeby nie bizmesmen komurkowy tobym ja był bym w ogle bes roboty. Tak teras jestem u jego za kerowce. Sondziłem żeisz roschodzi się o prosdirz lecz co widzę, to wiencej roschodzi się o żeisz morzna wypić jak kiedy się zachce. Jedno co dobre to że robie nie wiencej jak ośm godzin oras że zakazał worzenia bizmesmenowej żony swojej. Pukico. Na sucham się, nie powjem durzo i w cionsz, lecz z mojich postanownień wynikło isz dziś utwożę utwożenie. Czyli a beńdzie to znowusz piosęka. Chodź bes muzyki a sam teskt. Na dodatkowo nakerowuje się na jenzyk polski znowusz, a nie to co kiedyś zapszet tem po angielsku.
Nie pszyszedło na mię jednak wycale rzadne tam nachytnienie, a jedynie poczeba zwrucenia się do kultury jak do matki lub ciotki nabliszej. I teras to bende wytważał. Do dam żeisz moją irespiracją jes chistorja na potkania jednej dziewczyny co mię niechciała a po chodziła z wsi. Prawdziwa oras jej imię było Melwina.

Opcasiki twe postukują jusz
We wrancuskie burwary
Melwinooo
I nieopchodzi mię to
Lecz co
To trochę mi rzal
Tantego spomjenia
Melwinooo
Jak kiedy pszybyłaś tu
W moją okolisznoś
I wyrznełaś się w bruk
Nie umniałaś biegać po bruku
Melwinooo
Uniałaś z źwieńkiem biegać po piachu
Po wertepnej drodze
Po lesinym wykrotcie
Po rzborzu
Na opcasikach
Jak ta syręnka
Melwinooo
Lecz w mnieście
nieeeeeeee
Miasto było dla ciebie
złeeeeeeee
Zabierzyło twoją niewinoś
Melwinooo
Przyjnełaś moją dłonię
Ku pomocy z bruku
I odżuciłaś ją
Zaras po tym.
I pokroczyłaś miastem na opcasikach
Nałuczyłaś się krokuw
Melwinooo
Lecz cuż to?
Spujrz
W mnieście chodzisz krokiem krowy
A w wsi krokiem syręki.
Pomyś
Melwinooo
Czy lepiej być krową w mieście
Czytesz syręką we wsiiii?
Nie otpowjadaj mi
Melwinooo
Daj mię tesz zapomjeć
O ciebjeeeeee.

Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...