O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

piątek, 12 lipca 2013

El Ejcz Dżęder

Rozworzam bizmesmena ot rałszu do rałszu. Spowodu na lednią porę oras ciepłą nawieńcej bizmesuw poczynia się na rałszach a do bjura luptesz sklepu żatko jak czasem. Nienażekam bogdysz bizmesmen kulturę ma i posiada, zawsze jak żyga to za samochut, samochotu nie zasiwini, coto to nie, nie gada zbyt zawiele, wie dzie mam zajechać i umnie to objawnić do mojej osoby. Nawjeńcej się radowałem, że jego małyżonki bizmesmenowej komurkowej nie czszeba rozwozić bogdysz kultury ma trochę mało, gada i gada oras nie rozumie się ani na kerunkach ani na prawie ani na lewie ani na ulicach. Oras jes letko czaśnienta.
Lecz dzisiej maszci los i jak czekałem pot klatką tak z nią się zadałem. Oco poszło. Paczsze a ten ich mały wyszet pot czszepak i stoji. Cały w dresach na bjało ani rzadnej planki ani nic. Muwię na niego, ej Lechu Ejcz Dżej, dawaj piłę, pokopiemy na czszepak. Mały w ryk i do domu. Poszedłem do głowy co jes asz tu wypada w szafroku bizmesmenowa sklatki i staką ściekłością wduszoną do mię informuje żeisz jej dziecko pozostaje chowane w duchu dżęder co oznacza że jak dorośnie to podejnie dysyzje czy jes chłopakiem czy dziewczyną, a piłka jes zabawką seksistoską na liście zabawek zakarzonych. Muwię Jesusmarja, pszesiesz Lech Ejcz Dżej ma talęt do nogi, staką kiwką i staką lewą. Nato ona że nie Lech lecz El Ejcz Dżej bogdysz jak dorośnie to podejnie dysyzje jakie imnie dla siebie zachce. Dokont sie nie dowje jaka jes jego społeczna pcia nie może urzywać zabawek typu piłka, maczboks, lalka. Amorze klocki, gry, puzle oras rower. Tak samo z ubraniem się.

Rzal mi się zrobiło chłopaka i pszyponiałem sobje że bizmesmenowa jes zwarjowana na temat Chiszpanji i nawet ma takie spycjalne borero na głowę przywjezione z Madritu. Muwję do niej że za chwile Barsa pszyjedzie zagrać z Lechją na stadjonie z bursztynu, niech da małemu mecza zobaczyć chociaż. A ona mię na to że takie właśnie styrane typy ciongną ten kraj na dno nietorerancji. 
Potym bizmesmen podarunkował mnie bilet na mniejsca dla warzniakuw na tego mecza. Powjedział, że jako rodzic numer dwa nie morze kożystać z menskich rozrywek na oczach dziecka, arzeby jemu nie myndlić persktekdywy.

Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...