O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

środa, 30 października 2013

Zus jes tutej zesłany jako izba wyczęśwjeń.

Chodziłem i chodziłem stą mechangolją, to znaczy się jak niejeździłem bogdysz w tę czas to jeździłem z bizmesmenem, lecz jak tylko porobocie to apjać ot poczontku letki smutek i tynsknota co niewjadomo za czym. No i jak gadałem z bratem, to tesz nie. Lecz jusz niewyrobiłem bogdysz on nic tylko o tenisie mnie teras gada, że Janowicz rzwycienżył klapki Kubota oras że jego szew gra w golfa i cusz to za szlachtowny sport ten golf. Powjedziałem mu, żeby tesz zaczoł grać anie tylko kije nosi. Obraził się i pożucił suchawkę, a mię powruciła mechangolja. Muwiłem sobje, to popszes jesiej oras naćciongajoncą zimę ze dniem mojego narodzenia się oras nowego wjeku w kwocie 44.

Tak się rozźlemgałem ze sobą, ale odbieżyłem dzisiej pocztę i to mię zebrało na powrut do kupy. W poćcie był list korepezdencyjny ot nażondu Zusu, ktury opowjedział mnie o mojej emarynatuże hipnotezyjnej co mogę mnieć. Policzyłem dobże i powziełem postanownienie uspakajonce. Za moją emarynaturę zakupję fuzję. Kturą to szczelbą bendę polował na dzikie swożenia bespajskie we mnieście arzeby się wyrzywnąć. Ajak mię się znudzi taka forma rzycia to oczszczelę sobje łep bes kłopotu dla nikogo dzieś na molo w Zopocie, tam na końcu co bez końca rymondują.
Postanownienie mię uspakojiło i teras mogę iś posuchać co profesor zamiaruje ukartować z bizmesmenem. Co chcą załorzyć bank islanski oparty na Koranie że niema lichwy zwanej prosentem a jes spułudział w inderesie. To znaczy się profesor chce i truje bizmesmenowi. Jak bizmesmen zwoncha to im pujdzie, a jak nie zwoncha dla siebie bizmesu to wystawi profesora jak zaszwe do wjatru.



Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...