O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

piątek, 25 października 2013

Jak samotnoś dośkwjercza nalepjej poczynić jakołś menską ankcje.

Jak mię wejszły te kobity do głowy tak niechciały wyjść ani nic. Pszes to mię wycionsz samotnoś chwilowo dośkwjercza.
Nobo cztesz to jakieś pszyklejswo moje żeisz styloma durzo się zadałem, a ze rzadną nie jestem na ani śnierć ani na rzycie? Jedne były skromne i nudne, insze wesołe i sprytne, najwarciejsze poszły do inych, widać ja byłem za słaby. Jedna była taka podobna na mię we wszyskim, się zgadzaliśmy i wogle myślenie zupełnie jak ja, że asz taka sama jak jakiś alderegon, no to muwię nie, stobą nie mogę, bogdysz to gorszejsze jak kacirocwo, jagby tak sam ze sobą.
Insza znowusz była spaniała, pienkna, rzartowna, mondra, niegatadliwa. Muwiła tylkorze zaszwe jedno jedyne zdanie zbyt za durzo. Ja jej że isz ją kocham, a ona że tesz mię. Lecz jakbym te spodnie z wenżowej skury się pozbył to jusz wogle miłoś pogrup. Potym dla napszkładu, że nabyłem bilijety do kina na zeans, a ona że oszwem chentnie i z miłą chencią. Tylkorze niech coś zrobię stymi włosami jak chipis i czy ja jestem jakiś rokmen czy morze jednak na kargu robię. Bogdysz w tę czas na kargu robiłem. Opciełem koniec końcuw lecz jak jusz po rostaniu w do datku nie dawno tylko zaras teras parę lat do tyłu. Ale jak jusz poprosiłem ją o wyjast do Mazuruw na rzegluwki i najpszut nie posiadała się z radości a potym zaras, nodobra Boraks, tylkorze czym to chyba pociongiem luptesz pekałesem, spowodu isz moja noga wew tym twojim gruchocie nie postanie. A mniała na pomyśleniu muj wus wjerny foswagen golf. To się porzygnaliśmy.

Ot tego mechangolicznego rosmyślunku wyrwał mię profesor. Pszyszet skawałkiem żarlotki co profesorowa napjekła się wyrzalić. Że takie czasy na stali że się żeczy nie na zywa po imniu tylko się udawa ze brzytkie jes ładne, a złe się stroji na dobre. Jagnapszykłat lichwa. Oras że Bilbja jes mondra lecz luckoś jej nie sucha tylko udawa, że sucha, każdy jeden się wymondża co jes dobre aco złe, a zupełnie na odwyrt jak w Bilblji. Jagnapszykłat lichwa. W Bilblji stoji żeisz lichwa to najgorsze kureswo, gorsze na wet owjele ot rormalnego kureswa. A wew teleotbniorniku ot rana do rana nic tylko jak lichwa jes dobra i pomocna dla staruszkuw oras chorych umnierajoncych w smutnej rodzinie oras jak niestarcza na pirścionek dla nażyczonej. Biblja muwi że to gorsze jak kureswo a teleotbniornik że to lepsze jak bogłosawjeńswo. I tak ze wszyskim.
Profesor ma problem s poczuciem facetyzmu otkond jego naskoczyli te z windy katorzy latem, co jejich profesorowa poszczuła swoją osobą. Nie morze się chłopina zebrać dokupy. Zato profesorowa tak się pozebrała do kupy, że wruciła na uniserwitet jakeś wykłady dawać dwa razy w tydziej w Zopocie.
Muwię do profesora jest robota menska do zrobnienia, wchodzisz pan? Bo otusz co. Stary Sebka jak się pojawił co w tęczas się pojawił to potym szypko się wynius do nowej flamy na Stogi. Lecz pszdurlał się pszeczwczoraj po niby jakes swoje fanty, co zostawił. Co się pokazało, szkaleczył Sebka na pinset złotych schowanych pod madrasem składywanych na prawdziwą kamerę do krencenia filmikuw, co Sebek kreńci komurka do tenczas. I teras robota menska do zrobienia jes, że czszeba pojechać na Stogi odzyskać piniondz dzieciakowi. Nic pan nie beńdziesz gadał ani słowa, tylko wyglondał. Bogdysz profesor wyglont ma i posiada. Czoło łyse trochę zadurze, grwi zrośniente nat oczami i to czarne i grube, na to jes wielki i szyroki wbarach. Jak jego brali do telewizji za eskperda ot bełinguw to się czasem cały w okienku nie zmnieszczał. Nato jeszcze ma łapska jak szuwle, dziw mię zaszwe bieże jak on te modeliki samolotowe sklepja tymi paluchami jak banani.
Profesor się zgodził lecz całą drogę się lenkał i muwił, że zapewnie raczej tego menta nie zastaniemy gdysz o takiej poże zapewnie szporzywa drunki wyskokowe pot jakimś mostem albo wedle kanału. Lecz zastaneliśmy i na wet ja nic nie musiałem muwić, bogdysz jak tylko ment dżwi rostwożył i nas obaczył, tak zaras polejciał po piniondze i odał. Tylkorze z bapskiej torepki wyjmnoł. No ale to jusz plobrem jego nowej jednoski szpołecznej.
Jak szliśmy nazat to profesora rosnosiło rormalnie, poczuł chyba swoją potenrznoś i co chwile muwił Jes.
Arzeby ućcić zukces ankcji poszliśmy do ępiku pot tunelem i zakupiliśmy sobie starodawny syrjal na giwidika Do pszerwy zero jeden. Profesor ma giwidika i bendę jego nadwjedzał jak profesorowa wybeńdzie w celach szkolniczych pszy sobocie. Bogdysz profesorowa spolskich filmuw uznawa tylko wjelką liderature filmową typu Kszyrzaki.



Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...