O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

piątek, 18 października 2013

Spomjenia są niezdrowe, to jusz lepjej wleść pot maske.

Mniałto być dzień reraksu spowodu na wolne spowodu, że bizmesmen owiarował jeden dzień dla swojej małyżonki bizmesmenowej rzony. Zokazji na Śjatowy Dzień Mendopałzy. Kturej to osoba najpszut dostała chysterji oras wurji i cisnoła w bizmesmena jego własnym dzieciakiem. Chłop ma jednak sporo refluksu i pszyjmnoł Lecha Ejcz Dżeja wporę i otdał Ewelinie pot opjeke, a małyżonkę zabierzył do restanrałcji, arzeby tam wytumaczać co złego nie mniał na pomyślunku. Czytak czytak dostałem dzień wolny. Poszłem na pocztę wysłać bratowej kartkę okolisznosciową na okazję Śjatowego Dnia.

Jak szłem do domu nazat na Dugiej paczszę a tu idzie pani Lidlja z Raduszca Starego, co mię kiedyś prosiła arzebym jej curkę s Holiłudu wyzwolnił. Pani Lidlja pszybyła z wycieczką szfaczek obglondać zabytki stare jak Neptun i nowe jak Zentrum Solidyrności. Muwiła mię isz sondziła isz bende jej za zioncia. No ja tesz tak sondziłem ale poszło inaczej co morze i lepiej. Była taka pszygoda w mojim pszypatku że wzieło mię na jedną dziewczynę curkę pegeeruw co chciała za modelkę do telewizji. A tam ją taki Czarek Mojczyk wykożystał i do Holiłudu wyprawił no pszeniesz że nie za aktorkę. Teras pani Lidlja pokazała mi zdnieńcia tej Ewy co w telewzji kazała sobie muwić Klałdja. Muwiła że curce dotrafił się jednak łutr szczejścia, pot Melodjanem w Italji ma lokal typu knajpa i postawnego pana za pana. Po tych zdnieńciach sondze jeszcze że ja tesz mjałem łutr szczeńścia żeisz sobję te Klałdję wybiłem.

Za durzo mnie się za to ot tego pszypomniało o wszyskich kobjetach co się zakochiwałem, że nie mogłem dokojczyc fasoluwki, tak mię zdemneło, chociasz dałem kminku na niezdymanie, ale spomjenia mnie źle robja na pszewody rzywnościowe.  Morze to ot rzeberka wendzonego. W piontek nie jem miensa ale zupy narobiłem w czwartek to co sie mjała zmarowić. To poszłem kruciec w foswagenie zrobić, bogdysz mam znowusz problem wycieku. Kruciec z dziesieńć lat do tyłu nazat byl z dura luminjum, za bardzo nie do zdarcia. Noto teras zato jak swszyskim, produkują guwianne kruciece plastykowe z luminjowymi tulejkami. Tam dzie sie wkręca śrubki tam do chodzi do peńkniecia i cieknie, w tęczas czszeba zakupić nowy kruciec, a uszczenka orginalna pod kruciecem jest za płaska, noto znowusz czszeba dopasować sobie grubiejszą i jusz. Jak tak robiłem to podeszet do mię ten gach, co się stara Wensiorkowa teras z nim prowadza, rużyczkuw jej nanius taki wyelegańcik, ale muwi że mię dostarczy nastempną razą luminjowy ot golfa jedynki, że starczy sylikonem posmarowac i bes całą zime nie popuści. Co prawda to prawda, że muj to w zimie lubi popuścić. Gach pszestawił się, żeisz jes Tanisław lecz arzebym muwił jemu Tasiek. Jak on mię tak na wyciek potchodzi, to jak nic opsmalił jusz cholewki i beńdzie sie wrzeniał w sklepik. Popaczszy się.

Aha. Downiedziałem się tesz ruwniesz jakie imię jest nowego sonsiata sdołu, chistera z brodą, co jeszcze czszymie te Niustyne. Kozma. Chłopskie imnienie takie ma. Muwi że jesto imnienie besgraniczne i ogulnoświatoskie.

Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...