O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

sobota, 7 lutego 2009

Kąserwujemy w temacie kultury

Noto wyznam w temacie Palłi. Żesie nic nie rosjaśni wewzglendzie miłości rzycia. Puki co.
Nieposiadam rozeznania czy sie cieszyć czy tylko zmartwiać. Bogdysz sporzytkuje z Palłą durzo terminuw. Spoczontku była u mię jedynie radoś i nadzieja. Lecz szposzczszegam że Palła szposzczszega mię wrodzaju starego Wensiorka. Morze być ewentuacja że jestem odniej osoby zbyt zastary. Bes klawisykacji wsęsie małyżonka. Sklawisykacją na ojca. Ktury ja odumar w młodosci potstawuwki.
Palła zawieża mi sekretności o Damnianie. Uraja łeski w majkiet kiedy ma kąflik smatką. Kobietą o całkiem sporawej niewrarzliwości bońć cobońć. Napisałem w majkiet bo tak się mawia. Lecz naserio to w chusteczki chignieniczne pszy stole wkuchni.
Prowadzimy kąserwacje w tematach kultury. Oglondamy filmiki kurtularne sjutuba. Oraz suchamy muzyki.
Palła powruciła niebawem z Łodzi. Była tam u ciotki pilnować mieszkania. Otbyła tam wisasz i we wczorajszym dniu mi opowjadała. Że to tacy fotografonowie że robią zdjeńcia tylko ze szarym kolorem. Noto ja tesz o tym czytałem na takim bloku co go czytam czasem. Ale niechciało mi sie tych szarych ludzi szukać w internecie.
Noale z Palłą to obglondałem na stronie. Palła muwiła że jej żal że ona nie umie tak jak artyści. Jak ja w mojich utworach tesktowych lup ci fotogafonowie wew swojich. Że jakby mogła to by zamnieniała smutne myśli i rospacz na utwory i wypuszczała ot siebie w świat. Jak małe papierowe samolotki. Tak powjedziała pieńknie. Aja sie zruszyłem.
Noto obglondnołem ta strone. Jedne zdjeńcia ładne. Inne nie rozumię zazbytnio. Lecz powziołem opserwacje że cały wydalony smutek umieszczają w tym jednym mniejscu. To porzyteczna strona. Tylkoże znalazłem dla nich w internecie lepszy utwur nisz posiadają. Boten utwur to jusz zawiele wydalania melankolji. Hej Szare Dni, weście sobie ten:
Fanatic - Szare dni

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

prasa dziennie donosi o mezczyznach, ktorzy mogliby byc ojcami swoich zon/narzeczonych/kochanek.
moze i Paula wcale nie uwaza Cie za kogos "w rodzaju starego Wensiorka":-)
nie zebym chciala wzbudzac w Tobie jakies nadzieje, ktore okaza sie plonne, ale roznie sie w zyciu uklada..

Anonimowy pisze...

chyba nie wciagnela Cie szarosc, co?

BORAKS pisze...

Jakco to bjałoś.
Nowiesz zachorowiła sie kobieta ot ośnierzania. Musialem ośnierzać z przet domu bo anirusz. Jak zakończyłem to pszysłali faceta z Ad end Emu do ośnierzania. Poszet bo niebyło co. Bogdysz ja ośnierzyłem. Jak poszet to znowu napadało.
No i tak.
A w kwestjonarji Palłi to powczszymuje nadzieje spłonną. Ale czytałem ksiąszke Markeza o wszyskich jego kurwach. Taki tytuł. Taka cieńka niegruba. Itam było o jeszcze ras takim starym jak ja. Że mu wyszło.

Anonimowy pisze...

takie odsniezanie to dobrze robi na biceps.
Marqueza znam akurat inne ksiazki, ale czuje sie zachecona do przeczytania i tej o smutnych dziwkach.

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...