O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

niedziela, 31 stycznia 2010

Mizera Paskalia natcionga

Napisała mi jedna że coz mojim na stanownieniem na kurtule czy że mi pszeszło. Ajusz wogle co ze zmiłowaniem wkierunku na barok. Jesto nieprawdziwym faktem spowodu żegdysz nic mi nie pszeszło. Zjąsku stym opisze co mam do napomyślenia o wydażeniu kurturalnym wsprawie barokowej.
Chodzi oco.
Mizeria Paskalia jes westibalem co sie dzieje w mieście Krakuw. Jak sama nazwa krakuw skazuje jes to naj wajżeńszy westibal baroku śwjata. Bogdysz jes tam sama kurtula, durzo gołembiuw, trompkaż w Radjo Numer Jeden prajmtajm i Gżegosz Turnał.
Nato musieli postawić plakat zamiawiadajoncy na cały świat zeby wiedział że jes to naj wajżeńszy westibal baroku świata. Pouznawali że poczszeba wczonsu. Bogdysz jedni muwią że to nuda. Nieznam lecz morze ktos ma takie zamjemanie.
Pomuwili z Robertem Wolajski co jes gwjazda ot modelek. Ot jednej to nawet i małyżonek. Ot tej Anieszki cojes mjejszy a co ona nie morze usiedzieć w medjach a napoczontku z Demonami w telez dyskach karjerowała. Robert Wolajski ma powage w obliczniu i szlik jak artysci mają i okuraly i jes pot spływem na Mela Gipsona i na pasje. Stej pasji pobił jednego łysego i mu zrobił zjeńcie. Żebym pomyślenie dostał że tak barok w mieście Krakuw maskaruje luckoś i jak coś to żeby oszczec. Powiem że niemam zapodobania na to zdnięńcie. Lecz pojadę i się pszekonam jaki oferunek muzyczny. Wtęczas napisze.

Brak komentarzy:

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...