O mię

Moje zdjęcie
To muj blok, wktórym zwracam się mocniej na kulturę. Chodzi o sztukę co mię zrusza. Morze chodzić o to co mię w nerwia czasem. Czensto. Czasem. O zwyczajnym życiu tesz będe pisał jeśli mię skłoni co dzienność. Gdysz je cenię.

sobota, 19 listopada 2011

Rykolirygdando

Wziełem i napisałem te tykdando co Luc w Tefałen24 tykdował. Posondzam isz niebyło wielkiej trutności leczco toże sie rzadnej kupy nie czszyma. Kąpletnie. Iwogle niepolskie wyrasy i jeszcze wiensej suw niepopolskich. Jetnakrze niewymondrzałem siebie lecz zapisałem całe i nie poszło najźlej aco na wet to całkiem nie źle. Tak:

Do prawmy miriardy kordy ana wet morze chipchoptłani.
Pszekszta szykuje zras, wkłonie je jak tuczenia gril. Jagto? Wbrut muchymory  daje Pekape do podrurznych kwintal a ja garnek śjerzych sielaw wbujam jak Egicjanin.
Cipożon dni...  Dam ci super żont w ubustwje, a Brejtram ujcie chorym w kszak i Dżoni N. w garasz i na chojne. Ma zawsze macosze co śpi na jawnie.
Nadnie blachy ożechy żawożę. Zło ma w sobje jak buc brwi, kiwa mami wąsz, rządło wąsz.
A ja: muw co rzec, kobiet na garby zgiń kto kłamieje w ciąrzy. Tego to zban, szynko, kawo, żeby szczyl wyżłopił s szykom krwi bo jagrzeby to tak lekcje uważyć leniwy pruk s wystrużki drwi.
Wtę prsł. Uw jest mi droszy nisz kąsleża kwit, nisz wpiłce gole Cidki i Babyjagi mit jak mit.
Kikiriki! Mirzdży łach to jak w siwini kwik, jak po pujściu z babci pipkik i bikbit w rzołonku i naleśnik.  
Zło wewjelu okrutnie tostoster pli i gnembi. Żona gleńdzią i mielą jak metrem. Pażyła mi jaje ot renki.
Niejestem arie lubjelą, brutnieje też lecz guwnie do pitupentli, rzatkoby ini szrosz czarowania wendlin.
Nietoczymywanie suw jak u Ryny Stench łyk Was wsobie kębi i kowerecja sieszbi jak tront bloki gnembi. To mię mli.
Swe chasła wasz wienc jak chantle bo to chłop, sztoś nieprentki.
Tak raj jerzy, myślonc takisz, wnoc ras pszekszto wsze rzałuważył na raz dwa marsjajskie krengi. Tedy UFOlut wyszet wszy za chaszczy. Ma jondre z kresz żek
(jak to jes popolsku to ja chybarze jestem ot inszego kraju zupełnie całkiem) im pszez wy czeszczone szczeńki: Dziciejecie i dziciejecie, fasfut, meta, to nibeł kot, chendorzenia jęki. Ksicie się i pnicie lecz tylko słoności smaki miłość zna. Stwor Łużniowa sody onych wedlin.

Szczeszcie suw jak struszki i tego Beemwu. Nie dzisieszerze.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Człeku... nie mam słów... przeszedłeś siebie, to jakiś kuźwa hardkor...

makowski pisze...

~999999
widze ze nie którzy maj tak rozbudowanom wyobraznie ze nawe wiedzom jakom sredniom ma pocing a nie wiedzom podstaw i powiem ze bardzo rozbawiły mnie nie kture komentarze bo był zabawnie głupie szkoda ze unas w kraju sie tak robi ze nawet jak człowiek czegos nie jest pewny to pisze moze to jest juz w modzie a moze poto zeby cos napisac zeby nie byc gorszym a nawet nie wie co w rozkładzie jazdy Maszynisty oznacza SS lub PP i moze jeszcze jedn symbol SP i UZS jak ktos bedzie miał ochote sie napisac cos głupiego niech najpierw przetłumaczy te oznaczenia z rozkładu jazdy Maszynisty np ktos taki jak pani lub pan QWE lub inni

(w komentarzach Oszywi.)
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,-quot-kaszubem-quot-do-trojmiasta-w-5-godzin,328098.html

joe pisze...

matko... Dałeś ognia

Jak uznajesz nowy wyglont mojego Bloka?

Polup Bloka na Fejzbuku. Jak zechcesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...